Janni Olsson Delér


De 28-jarige Janni Olsson Delér kan zichzelf een lifestyle- en fashionblogger noemen, evenals een getalenteerde ontwerper. Nadat ze in Stockholm is geboren en opgegroeid, woont Janni de afgelopen drie jaar samen met haar man Jon in Monaco. Janni heeft altijd van reizen genoten en gelooft dat haar reizen een van de redenen is waarom ze zo populair werd op Instagram nadat ze vijf jaar geleden lid werd van het sociale-mediaplatform. Naast haar interesse in reizen, heeft Janni een liefde gekend voor mode zolang ze zich kan herinneren. Ze beschrijft haar eigen stijl als simpel met een twist, en haar doel is anderen te inspireren zichzelf te zijn. Toen Janni haar collectie voor iDeal Of Sweden ontwierp, wilde ze dat de lijn haar vertegenwoordigde en de dingen waar ze van houdt.

Pink Sunset

Deze dromerige hoes is geïnspireerd op de prachtige zonsondergangen in Marbella, Spanje. Zachte, baby-roze tinten creëren een verfijnd en harmonieus ontwerp dat een romantische toets aan je garderobe zal toevoegen. Het ontwerp is schoon, elegant en tegelijkertijd opvallend. Bereid je voor om opgemerkt te worden!

Coral Leaves

“Coral Leaves” heeft bananenbladeren die worden weergegeven op een koraalroze achtergrond, wat resulteert in een prachtige pop van kleur. Met zijn exotische en tropische vibes, geeft deze hoes je het hele jaar door een zorgeloos zomers gevoel. “Coral Leaves” is een opvallend ontwerp dat een vleugje speelsheid aan je uiterlijk en stijl toevoegt.

Marble Shells

In recente seizoenen zijn schelpen te zien in mode-sieraden en accessoires. “Marble Shells” is de interpretatie van deze leuke en grillige trend. De schelpen worden gecombineerd met prachtige marmeren prints in prachtig gedempte tonen. Gouden details en subtiele glinstering in combinatie met het goudkleurige logo creëren een solide en voortreffelijk ontwerp.

Moroccan Carpet

Marokko is de afgelopen jaren een inspiratiebron geweest voor zowel mode- als interieurontwerpers. “Moroccan Carpet” is geïnspireerd op het wereldberoemde Beni Ourain-tapijt. Met zijn zwarte, geometrische lijnen weergegeven op een heldere witte achtergrond, is het ontwerp tijdloos en prachtig bohemien, waardoor het veelzijdig genoeg is voor vrijwel elke gelegenheid.

Black to Basic

“Black to Basics” brengt de jaren 90 terug, omdat de trend van logo's en handelsmerken die op kleding en accessoires zijn gedrukt, terug is. Deze steeds terugkerende stijl is vertoond in meerdere internationaal bekende modehuiscollecties en heeft ons volledig geïnspireerd. “Black to Basics” omarmt deze trend, met witte letters op een zwarte achtergrond, wat een interessant contrast creëert en tegelijkertijd de behuizing een elegante uitstraling geeft.

Meet Janni Olsson Delér


De 28-jarige Janni Olsson Delér kan zichzelf een lifestyle- en fashionblogger noemen, evenals een getalenteerde ontwerper. Nadat ze in Stockholm is geboren en opgegroeid, woont Janni de afgelopen drie jaar samen met haar man Jon in Monaco. We maakten van de gelegenheid gebruik om Janni te vragen naar haar carrièretips, persoonlijke stijl en, natuurlijk, haar ontwerpsamenwerking met iDeal Of Sweden.

Janni heeft altijd van reizen genoten en gelooft dat haar reizen een van de redenen is waarom ze zo populair werd op Instagram nadat ze vijf jaar geleden lid werd van het sociale-mediaplatform. Naast haar interesse in reizen, heeft Janni een liefde gekend voor mode zolang ze zich kan herinneren. Tijdens haar jeugd hield ze ervan om te experimenteren met kleding en om kleren opnieuw te gebruiken.

“Ik zie foto’s van toen ik heel klein was en hoe ik altijd verschillende soorten kleding en stijlen probeerde. Ik weet niet waarom, maar dat is iets waar ik altijd van heb gehouden. Het is een manier om jezelf te uiten.”

Janni heeft altijd gedroomd om deel uit te maken van de ontwerpwereld. Ze herinnert zich het maken van kleding tijdens naailessen op school en vroeg zich af waarom geen kledingbedrijf soortgelijke stijlen had gemaakt. Ze geniet van het creatieve proces dat haar liefde voor mode en fotografie heeft overgenomen. Ze beschrijft haar eigen stijl als simpel met een twist, en haar doel is anderen te inspireren zichzelf te zijn. Janni gelooft echt dat je geen make-up of dure producten nodig hebt om je geweldig te voelen.

“Mijn grootste wens is dat iedereen zich prettig voelt bij zichzelf. Ik hoop dat ik daar inspirerend voor ben.”

Janni heeft geen specifiek rolmodel als het gaat om stijl, omdat haar eigen stijl van tijd tot tijd verschilt. Ze vindt inspiratie op verschillende plaatsen, waaronder streetstyle, Instagram, Pinterest en verschillende online winkels. Ze inspireert anderen met haar unieke mix van stijlen.

Toen Janni haar collectie voor iDeal Of Sweden ontwierp, wilde ze dat de lijn haar vertegenwoordigde en de dingen waar ze van houdt.

“Het zou moeten weerspiegelen waar ik nu in het leven ben en wat ik leuk vind. Ik ben geïnspireerd door mijn omgeving, ons nieuwe huis, uren van de dag waar ik het meest van geniet en plaatsen waar ik van hou.”

Toen ze haar inspiratie voor de hoesjes begon te schetsen, was het proces verrassend snel en het duurde niet lang voordat Janni een duidelijk beeld kreeg van wat ze wilde omvatten.

“Ik zat aan onze eettafel in Spanje en keek rond, en de inspiratie kwam onmiddellijk. Zonsondergang, schelpen en palmbomen zijn enkele [van de] dingen die ik altijd dicht bij me wil hebben, dus dat was een eenvoudige keuze, en de rest kwam gewoon in me op.”

Janni beschrijft de lijn als “De wereld van Janni”-collectie, met een tropisch, rustig thema, samen met prachtige plekken en mode. Het is moeilijk voor de influencer om een favoriete hoes uit de collectie te kiezen, maar ze is vooral dol op Coral Leaves, dat er op foto’s prachtig uitziet.

Toen ze jonger was, herinnert Janni zich dat ze heel eigenwijs en zelfverzekerd was, en zegt dat haar vastberadenheid soms een probleem kan zijn.

“Als ik iets wilde doen, deed ik het, of ik werd gek … Het is nu waarschijnlijk een beetje hetzelfde, maar ik heb geleerd het gevoel te beheersen”, zegt ze lachend.

In sommige situaties is Janni nog steeds niet de grootste fan van haar koppige neigingen, maar het is ook de eigenschap die ze het meest waardeert aan zichzelf. Haar koppigheid is ongetwijfeld een van de belangrijkste redenen waarom zij vandaag is wie ze is.

Een andere zwakte waar Janni moeite mee heeft, is om vrijaf te nemen van het werk.

“Ik denk dat het beter zou zijn als ik wat vrije tijd zou nemen om ruimte te maken voor mijn creativiteit,” legt ze uit. “Als je moe bent, is het moeilijk om creatief te zijn. Het is moeilijk om dat evenwicht te vinden als je houdt van wat je doet.”

Het creatieve proces is waar Janni het meest van houdt in haar werk. Ze vindt het vooral leuk om met ideeën voor fotografie op de proppen te komen.

“Het is zo cool als je een voltooide foto ziet die je in je hoofd hebt gehad,” zegt ze. “Meestal eindigt het niet zoals je je had voorgesteld. Soms wordt het beter en soms erger.”

Een influencer zijn is niet altijd even makkelijk. Janni legt uit dat het moeilijkste deel van de taak de druk is om altijd online te zijn en constant gefocust te zijn op wat ze doet. Omdat Janni eigenlijk haar feitelijke job is, moet ze bereid zijn om bijna dagelijks voor de camera te staan en content te leveren. Ze is echter niet bang om zichzelf au naturel te laten zien.

“Eigenlijk vind ik het meestal leuker dan dat je haar en make-up hebt gedaan. Het is waarschijnlijk een reactie [op die] veel mensen [met veel make-up etc.] op sociale media vandaag. Ik wil het gevoel hebben dat je ook jezelf kunt zijn zonder make-up.”

Het kost veel tijd en planning om haar Instagram-account, blog, YouTube-kanaal en privéleven met succes in balans te brengen. Omdat Janni zo gepassioneerd over haar werk is, neemt ze het allemaal goed op. Ze is van plan om een schema bij te houden waarin ze slaap en lichaamsbeweging prioriteit geeft. Ze plant ook avonden vrij van werk om uit te rusten en op te laden.

Janni vertelt ons dat geen twee dagen hetzelfde zijn als het gaat om haar werk. Een dag kan een lange reis omvatten, terwijl de volgende dag kan bestaan uit een fotoshoot. Ongeacht het schema van de dag wordt een groot deel van Janni’s werktijd achter de computer doorgebracht, e-mails beantwoord, afbeeldingen bewerkt en geblogd. Ze werkt het best thuis op de bank met het geluid van de televisie op de achtergrond.

“Vreemd genoeg, dat is wanneer ik me het beste concentreer. Ik vind het leuk als er ruis op de achtergrond is. [Ik] denk niet echt dat een kantoor iets voor mij zou zijn … Ik word gestrest door de gedachte.”

Wat betreft haar beste tips voor een succesvolle carrière, vindt Janni dat je iets moet doen waar je van houdt.

“Klassiek, maar zo nauwkeurig! Als je iets doet omdat het moet, zal je er niet van genieten. Als je iets doet waar je van houdt, kun je eindeloze uren doen, wat meestal tot iets goeds leidt.”

 

Wat hoopt Janni te doen in 10 jaar tijd?

 

“Ik hoop dat Jon en ik in een huis in een warm land met veel palmbomen in de buurt wonen. We hebben twee kinderen en [wij] werken met ons kledingmerk dat we beginnen. Ik hoop dat ik nog steeds blog en mijn reizen deel – mede omdat het cool is om een ‘dagboek’ van mijn leven te houden, en gedeeltelijk omdat ik hou van mijn volgers die me dagelijks ondersteunen. Als ik nog wat meer kan dromen, [zou ik graag] een klein wellnesscafé hebben waar ik smoothie-kommen en gezonde shots maak. [Ik hoop verder te gaan met te] genieten van het leven.”

 

Janni’s stijltips:

 

  • Draag waarin je je prettig voelt en dat je jezelf vertegenwoordigt. Je kunt zoveel met kleding uitdrukken. Het vertrouwen dat je voelt als je een outfit draagt waar je van houdt, is onverslaanbaar!
  • Je hoeft absoluut geen trends te volgen! Ik probeer meestal nieuwe trends uit vanwege mijn werk, maar ik heb geen probleem om een trend te negeren als ik me er niet prettig in voel.
  • Gebruik veel kleuren! Het fleurt altijd zowel mij als andere mensen rondom [mij] op!

“My biggest wish is that everyone should feel comfortable with themselves. I hope that’s what I’m inspiring to.”


iDeal Of Sweden

The Masculine Collection

Geïnspireerd door de slimste, sterkste en meest modebewuste mannen

Nu kopen